Klíčový byznys finanční skupiny PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera se letos daří obrátit k zisku. Home Credit, který poskytuje spotřebitelské úvěry hlavně ve východní Evropě a Asii, to včera ukázal na svých hospodářských výsledcích. Za prvních devět měsíců roku se společnost vrátila k zisku díky zmenšení a reorganizaci byznysu v Rusku, který jí loni způsobil ztráty. Zároveň rostl příspěvek asijských trhů, zejména v Číně, Kazachstánu a Vietnamu.

Za první tři čtvrtletí měla firma čistý zisk 131,4 milionu eur (3,5 miliardy korun). Ve stejném období loni zaznamenala ztrátu 60,7 milionu eur. V samotném 3. čtvrtletí se zisk Home Creditu víc než zdvojnásobil na 72,1 milionu eur.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru