U nás i v zahraničí se roky vedou diskuse o tom, jestli zaměstnanci o firemní dárcovství vůbec stojí a jestli jim vlastně dává smysl se do něj zapojovat. Americký Forbes letos potvrdil, že ano. Nejenom že firemní dárcovství není na okraji zájmu zaměstnanců, ale že jej dokonce od svých zaměstnavatelů očekávají. A co víc − přejí si, aby se do něj mohli sami zapojit. 

Kdybychom měli seřadit trendy firemního dárcovství podle amerického rankingu, začali bychom dobrovolnictvím. Hned v závěsu jsou matchingové fondy a dary (znásobení financí ze zaměstnanecké sbírky firmou − ke každé koruně přidá korunu nebo znásobí výtěžek sbírky od zaměstnanců) a práce v oblasti lidských zdrojů (zaměstnávání ohrožených skupin, práce s kolegy 60+ a další související projekty). Nesmírně důležitým tématem je zapojení lídrů − bez toho není možné uvedená témata posouvat v rámci firemních strategií. Díky zapojování mladých talentů se daří rozvíjet důležité byznys strategie a jedná se rovněž o velmi zásadní trend v oblasti firemního dárcovství. V neposlední řadě jde o angažování malých a středních podniků, které nemohou v oboru firemního dárcovství stát stranou. A posledním z trendů, které zde uvedu, je propojování firemních strategií s přesahovými a hodnotovými tématy (například firmy, jež si dávají veřejně prospěšná témata do svých byznys cílů: ekologické obalové techniky, zjednodušení dopravy, odpovědné aplikace apod.). 

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.