Herní konzole nemají v Česku vybudovanou tradici. V dobách, kdy západní domácnosti ovládalo Nintendo SNES nebo později první generace PlayStationu, od Aše po Jablunkov jsme si hráli Nu pagadi na kapesní krabičce se čtyřmi tlačítky a špatně čitelným displejem a později "kradli" hry pro PC. Situace se ale mění. PlayStation a Xbox mají fanoušky i tady a přibývá jich. Hlavním důvodem je pohodlí, svou roli ovšem hrají také inovace. Nejvíce jsou vidět u dvojice konzolí, které se začaly prodávat v posledních týdnech.

Nové konzole od Microsoftu a Sony sázejí na dvě klíčová slova: 4K a HDR. Obě míří na majitele nových televizorů, které mají čtyřnásobné rozlišení ve srovnání s FullHD obrazovkami, ideálně na nejnovější modely, jež navíc zvládají zobrazit více barev a detailů. A protože se 4K televize, označované také marketingovým pojmem UltraHD, prodávají stále lépe, jdou na odbyt i nové konzole.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru