O e-shopu Ikey se dlouho mluvilo, dlouho se připravoval a na globální úrovni stále připravuje. V Česku, které platí za velmi dynamicky se rozvíjející a perspektivní trh pro e-commerce, se proto lokální vedení řetězce s nábytkem a bytovými doplňky rozhodlo spustit vlastní "provizorní" verzi.

Celý projekt dostala na starosti dosavadní šéfka obchodního domu značky v Bratislavě Nina Maláková. V rozhovoru pro HN hodnotí první měsíce fungování celé věci a odkrývá také některé plány, jak to s e-shopem Ikea bude dál.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se