Automobilový svět si podmanila tři písmena − SUV. Označují vozidla, která vypadají jako terénní, ale pro jízdu mimo asfalt nejsou primárně určena. Vozů kategorie SUV se rok od roku prodává více, zabírají čím dál větší podíl na světovém, evropském i českém trhu s novými vozy a zástupci automobilek se shodují, že jde o trend, který bude pokračovat. Rozhodně se aktuálně nerýsuje jeho zpomalení.

Bestseller. Ale proč?

Dlouhodobě nejúspěšnější model kategorie SUV na evropském trhu jsme testovali tři měsíce. Nissan Qashqai je letos osmým nejprodávanějším novým vozem v Evropě bez rozdílu kategorií, v září mu dokonce patřilo šesté místo. Pro zajímavost − až o příčku za ním, tedy letos zatím devátá, je v rámci kontinentálních prodejních čísel Škoda Octavia, suverénně nejprodávanější nové auto v Česku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • HN tři měsíce testovaly nejprodávanější evropské SUV.
  • Ujely s ním více než osm tisíc kilometrů na všech typech silnic.
  • Jde o malé, ale stále kompaktní auto, které se v českých poměrech dá používat i jako rodinné.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.