Posledních čtrnáct let pracovala Vladimíra Formánková v zahraničí, řídila třeba marketing pro whiskey společnosti Diageo v Rusku a východní Evropě. Letos ale přišla chvíle, kdy se rozhodovala o změně práce. "Plánovala jsem návrat do Prahy a práci pro českou značku," popisuje Formánková, která se reklamě a marketingu věnuje 22 let.

Shodou okolností tehdy přišla nabídka pracovat pro Pivovary Staropramen. Od září tak Formánková vede marketing pro celé portfolio značek této společnosti v Česku a na Slovensku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se