Posledních čtrnáct let pracovala Vladimíra Formánková v zahraničí, řídila třeba marketing pro whiskey společnosti Diageo v Rusku a východní Evropě. Letos ale přišla chvíle, kdy se rozhodovala o změně práce. "Plánovala jsem návrat do Prahy a práci pro českou značku," popisuje Formánková, která se reklamě a marketingu věnuje 22 let.

Shodou okolností tehdy přišla nabídka pracovat pro Pivovary Staropramen. Od září tak Formánková vede marketing pro celé portfolio značek této společnosti v Česku a na Slovensku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.