Americkou značku sportovního oblečení Under Armour zákazníci znají už dvacet let. Loni utržila celosvětově téměř 4 miliardy dolarů, tedy 96 miliard korun, a dotahuje se na silnou dvojku Adidas a Nike. Zavedeným konkurentům šlape na paty i v Česku.
"Letošní maloobchodní obrat v Česku plánujeme na 550 milionů korun. Meziročně jde o 350procentní nárůst," říká Pavel Míka, spolumajitel společnosti BaGo Sport, která je v tuzemsku distributorem Under Armour. "Věřím, že naše pozice bude v Česku brzy podobná globálnímu postavení značky," dodává s tím, že velkoobchod a distribuce firmy fungují v tuzemsku teprve tři roky.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru