Firmy už dnes stále častěji integrují principy udržitelnosti do svého každodenního chodu. Co ovšem bývá náročné, je najít takový způsob, který by byl prospěšný jak pro firmu, tak pro společnost. Existuje sice celá řada nástrojů, jak dopady udržitelného podnikání měřit, ale není jeden návod, jak udržitelnost či odpovědnost efektivně řídit a směrovat k úspěšnému modelu.

Samozřejmě složitost je také úměrná danému oboru podnikání. Co ale s vyšší integrací odpovědného přístupu do byznysu firmy získávají? V prvé řadě jde o otevření se inovacím, oslovení a získání nových zákazníků či trhů. Odpovědné podnikání také − pokud je aplikováno strategicky − může firmám přinést lepší ekonomické výsledky, zejména v případě efektivních environmentálních opatření a snižování nákladů.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?