Obchod v Granettu & Starorežné řídí Petr Tománek (53)

Druhý největší výrobce lihovin v Česku, ústecko-prostějovská Granette & Starorežná Distilleries, má nového obchodního ředitele. Stal se jím Petr Tománek, který od roku 1992 zastával různé pozice ve společnosti Coca-Cola v Česku. Začínal jako obchodní zástupce. Přes manažerské pozice v prodeji se vypracoval na manažera logistiky a následně manažera rozvoje prodejních dovedností pro celou Českou republiku. Od roku 2008 byl sedm let manažerem nákupu pro Česko a Slovensko. Před nástupem do Granette & Starorežná Distilleries měl v Coca-Cole na starosti mimo jiné prodejně-distribuční strategie, segmentaci zákazníků či řízení procesů napříč odděleními.

Vedle Tománka má likérka další dva nové manažery na klíčových pozicích. Marketingovou ředitelkou se stala Zuzana Behová. Společnost zřídila také novou funkci ředitele pro export, do které jmenovala Jana Doležela. "Naším cílem je více strukturovat firmu tak, abychom posílili růst jednotlivých značek," říká ke změnám ředitel společnosti Pavel Kadlec.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se