Audi TT, které se poprvé světu představilo před osmnácti lety, má tak trochu neprávem nálepku auta pro zlatou mládež. Kupé se stylovými tvary i doplňky ovšem umí předvést, že si zaslouží lepší škatulku. Dere se mezi opravdové sportovní vozy − nejen díky charismatickému motoru, ale i perfektním jízdním vlastnostem. Jen si je potřeba pořídit jeho nejrychlejší verzi TT RS, kterou HN testovaly v okolí Madridu a na závodním okruhu Jarama.

Ačkoliv se to na první pohled nezdá, nové kupé v sobě nese odkaz na doby dávno minulé. Na období automobilky Audi, kdy přišla s pohonem všech kol quattro. Tehdy se pustila do závodů rallye a za jejím volantem se vystřídaly takové legendy jako například jezdec Walter Röhrl. Psal se rok 1980 a na svět přišel model Audi Quattro vybavený benzinovým pětiválcovým motorem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.