Týden poté, co Maďaři hlasovali v referendu proti unijním kvótám ohledně uprchlíků, skončil největší opoziční deník Népszabadság. V sobotu ráno dostali novináři kurýrem dopisy, že v neděli už nemusí do práce chodit. Rakouský majitel Heinrich Pecina oficiálně konec nezdůvodnil, ale zřejmě jde o reakci na premiéra Viktora Orbána.

Deník byl někdejším "stranickým orgánem" maďarských komunistů, po roce 1989 postkomunistických socialistů. Do historie se zapíše jako poslední vlivnější médium, které odhalovalo korupční skandály Orbánovy vlády.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.