Společný evropský trh má nabízet obchodníkům přístup až k půl miliardě potenciálních zákazníků. Co zní dobře na papíře, ale nefuguje příliš v praxi. A to ani pro on-line prostředí, které je "bez hranic". "Ať už z hlediska jazykové různorodosti, ale především z hlediska nejrůznějších zákonů či měnových rozdílů je řízení dalších států velmi náročné," říká Jan Řezáč, mluvčí českého internetového obchodu Mall.cz, který kromě Česka působí také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Chorvatsku a ve Slovinsku.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?