Společný evropský trh má nabízet obchodníkům přístup až k půl miliardě potenciálních zákazníků. Co zní dobře na papíře, ale nefuguje příliš v praxi. A to ani pro on-line prostředí, které je "bez hranic". "Ať už z hlediska jazykové různorodosti, ale především z hlediska nejrůznějších zákonů či měnových rozdílů je řízení dalších států velmi náročné," říká Jan Řezáč, mluvčí českého internetového obchodu Mall.cz, který kromě Česka působí také na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Chorvatsku a ve Slovinsku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se