Umožnit lidem pracovat z domova se stává běžným zaměstnaneckým benefitem. Aby si firmy udržely schopné lidi a nalákaly talenty, musí nabídnout víc. "Snaha najít ty správné lidi i je udržet je dnes alfou a omegou všeho," říká Michal Melč, senior manažer oddělení poradenství pro oblast nemovitostí a stavebnictví ve společnosti Deloitte. "Ve finále jsou to zaměstnanci, kdo tvoří firmu," dodává.

Zejména firmy z kreativních oborů se předhánějí, která z nich bude mít atraktivnější kanceláře a benefity. Novým fenoménem je koncept uspořádání kancelářských prostor nazývaný activity based. To znamená, že není univerzální, ale nabízí různé typy pracovního prostředí. Zaměstnanci nemají pevné místo. Když se potřebují soustředit, zavřou se do samostatné místnosti; při běžné práci sdílí prostor se svými kolegy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se