Vysoce konkurenční trh a rostoucí nároky zákazníků vytvářejí tlak na flexibilitu firem i podnikatelů. Jednou z možností, jak zvýšit pružnost a udržet si konkurenceschopnost, je i nasazení moderních systémů pro práci s daty a informacemi. V praxi se ukazuje, že kompletní digitalizace dokumentů, jejich oběhu a archivace šetří peníze i čas a zvyšuje efektivitu práce. Jakkoliv se přitom taková změna zdá revoluční, nepředstavuje zásadní náklady na nákup potřebného hardwaru a softwaru, ale spíše správné nastavení a dodržování procesů při příjmu a zpracování papírových dokumentů.

Do digitalizace se může pustit jakákoliv firma či podnikatel s multifunkčním tiskovým zařízením či jednoduchým skenerem. Na počátku je zpravidla skenování faktur či objednávek. "Digitalizujeme například atesty všech hutních výrobků, s nimiž obchodujeme, dále pak reklamace, vydané i přijaté faktury, dodací listy, a pokud nám objednávky přijdou papírově, tak i ty převádíme do elektronické podoby," říká Tomáš Perutka, ředitel společnosti CS STEEL.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se