Dva známí seděli v hospodě v pražských Dejvicích a přemýšleli nad tím, že jim pivo a víno přijde už "poněkud nudné". "Budu dělat cider! Tady se nevyrábí a přitom jablka jsou u nás základní potravina, něco jako brambory v ovoci," napadlo Ondřeje Frunce, současného marketingového a obchodního ředitele firmy F.H. Prager. Cyril Holub, který nyní řídí výrobu a finance podniku, se toho hned chytil a z myšlenky nad půllitrem piva vytvořil plán na vlastní jablečný byznys.

Cider oba dnešní podnikatelé poprvé objevili ještě za studií, když byli na britských ostrovech. A právě tento nápoj znovu spojil i jejich životní cesty. Znají se sice už od základní školy, chodili spolu také na tu střední, ale pak si šel každý po svém. Frunc studoval humanitní obory, včetně environmentalistiky. Ovoce a staré odrůdy tak byly již dlouho jeho tématem. Spolu s kamarády se už tenkrát staral o zanedbané sady. Cider ochutnal během návštěvy Irska a okamžitě se pro nápoj nadchl.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.