Nejprve zaútočili na letiště v Istanbulu teroristé a z kalašnikovů postříleli desítky lidí. V červenci vyjely do ulic tanky a pokus o puč musela potlačit vláda. Pro polostátní Turkish Airlines to znamenalo čtvrtinový pokles zahraničních letů a firma se propadla do ztráty. Teď se aerolinky snaží využít nedávných nepokojů ke svojí propagaci.
Firma se snaží přesvědčovat turisty z celého světa, že Turecko není nebezpečné místo a dál stojí za návštěvu. Zahraniční novináře zase zve, aby jim ukázala, že k obavám už není důvod. To už udělala několikrát v minulosti, tentokrát se ale do marketingové komunikace výrazně míchá politika.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi