Jestliže mluvíme o trendech v oblasti kontaktních center a technologií pro ně určených, je potřeba začít u toho, jakým způsobem chtějí v dnešní době s kontaktním centrem komunikovat sami klienti. A právě zde v poslední době dochází k mnohým změnám a nastupující trendy se mají v blízké budoucnosti ještě prohlubovat.

Rozhodují trendy v komunikaci

Především dochází k prudkému nárůstu digitálních či on-line komunikačních kanálů. "Jedná se především o webové interakce, chat, sociální sítě. Již brzy převýší počty digitálních interakcí hlasovou komunikaci. Tento trend je vidět jak na globální úrovni, tak lokálně v České republice," uvádí Jan Růžička, business development manager ve společnosti Dimension Data Czech Republic. Vychází přitom ze závěrů zprávy Global Contract Centre Benchmarking Report, který tato společnost realizuje již devatenáctým rokem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se