Užitkové vozy do hmotnosti 3,5 tuny se v drtivé většině prodávají s pohonem předních kol. Jde totiž o nejlevnější řešení. Jenže je zde také možnost pohonu všech kol. Jaká je aktuální nabídka na českém trhu?

Varianty s pohonem 4 × 4 se nabízejí u užitkových aut prakticky všech velikostí. Jen u těch nejmenších je nutné sáhnout po specializovaných strojích, jako je například německý Multicar. U něj ale většinu zákazníků tvoří správy silnic nebo města. Podnikatelé nebo menší a střední firmy si mohou vybírat už od kompaktních dodávek, jako je například Volkswagen Caddy. U něj je milým překvapením, že na rozdíl od verze pro osobní přepravu má "plechová" varianta dodávky hned tři motorizace, se kterými lze spojit systém pohonu všech kol.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.