Byznys Home Creditu, nadnárodní úvěrové společnosti patřící do PPF Group Petra Kellnera, se stále více přesouvá do Asie. Situace na kdysi klíčovém ruském trhu se sice stabilizovala, tahounem hospodaření a růstu Home Creditu jsou však nyní především dynamicky rostoucí asijské země.

Za první pololetí tohoto roku dosáhla skupina čistého zisku ve výši 59,3 milionu eur (1,6 mi­liardy korun) v porovnání s devadesátimilionovou ztrátou ve stejném období roku 2015. Z celkového zisku za období leden až červen 2016 připadlo 14,6 milionu eur na první čtvrtletí, zatímco zlepšená výkonnost ve druhém čtvrtletí přidala dalších 44,7 milionu eur. V zisku tak byla skupina již čtvrtý kvartál po sobě.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru