Na ramínkách se pohupují rozšité pánské obleky. Sakům zatím chybí rukávy a z látek ještě čouhají nitě. Za chvilku švadleny pospojují různé části konfekce a vytvoří oblečení, které se pod různými značkami prodává v pražských buticích a hlavně ve velkém míří do zahraničí.

"Jsme druhá strana módního průmyslu a historicky jsme neprosazovali vlastní značku, protože primárně musíme sehnat práci pro naše dvě stovky zaměstnanců," vysvětluje Radek Chládek, předseda představenstva oděvního družstva Vývoj, důvody, proč firma není známá jako ostatní prodejci pánské módy, jako jsou Blažek, Bandi, Koutný či Le Premier.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Pánské obleky ušité v oděvní firmě Vývoj se prodávají v pražských buticích a ve velkém v zahraničí.
  • Podnik z Vysočiny chce uspět mezi známými jmény tuzemských prodejců, jako jsou Blažek, Bandi nebo Le Premier.
  • V čele společnosti stojí bývalý osobní krejčí prezidenta Václava Havla a manažer, který prošel několika oděvními firmami v Česku i cizině.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.