Litoměřická stavební společnost Chládek a Tintěra stála blízko historickému úspěchu. Státní výběrová komise už v červnu doporučila šéfům Správy železniční dopravní cesty, aby ji v konkurenci mnohem větších stavebních kolosů vybrali jako vítěze největší letošní železniční zakázky v Česku za 3,6 miliardy korun.

Odborníci z branže to považovali téměř za senzaci, jenže všechno je jinak. Přestože firma nabídla státu oproti předpokládané ceně úsporu 200 milionů korun při modernizaci důležitého úseku z pražského hlavního nádraží do Hostivaře, a druhého v pořadí − sdružení firem Eurovia a Strabag Rail − dokonce předčila o více než tři čtvrtě miliardy korun, stavět v Praze nebude. Tedy prozatím.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.