Olympijské hry v Londýně v roce 2012 byly první velkou sportovní akcí, která "žila" na sociálních sítích. Hry v Riu sleduje na sítích tolik lidí, že jde o "největší událost sociálních médií v historii".Předpokládá se, že až 85 procent diváků sleduje výkony sportovců kromě televize také na svém mobilním zařízení, ať už jím je chytrý telefon, nebo tablet.

Na něm sportovní fanoušci rovnou komentují výkony sportovců nebo sledují, co se děje v zákulisí závodů, které jim právě běží na obrazovce nebo je sledují přímo na stadionu. Žádná sociální síť proto nenechala nic náhodě a tvrdě bojují o nové uživatele. Po prvním týdnu se zdá, že vítězem v oblasti videí je Snapchat. Pouze za prvních sedm dní olympiády zhlédlo na této síti videa z Ria už téměř 50 milionů lidí.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.