Již druhý víkend po sobě tabulku návštěvnosti světových kin vede snímek Sebevražedný oddíl. Film o skupině zlých superhrdinů utržil 58,7 milionu dolarů, promítalo jej 15 600 biografů v 62 zemích. Celosvětové tržby tohoto titulu stouply na 465,4 milionu dolarů.

Číslo je to vysoké, jenže studio Warner Bros mělo v tomto případě také vysokou útratu. Za výrobu filmu zaplatilo 175 milionů dolarů a více než 100 milionů stála propagace. Aby tak Sebevražedný oddíl uspěl, musí se stát jedním z největších kasovních hitů letošního roku. A v tom filmu zatím brání špatné recenze a šířící se špatná pověst.

Sebevražedný oddíl navíc neobdržel povolení vstoupit do distribuce v Číně. Na tamním druhém největším světovém trhu mohl utržit až 100 milionů dolarů.

O víkendu se Sebevražedný oddíl začal promítat v Argentině a v Itálii, kde utržil 2,5 a 2,2 milionu dolarů.

V dalších zemích se snímek promítá již druhý týden: tento víkend v Brazílii utržil 6,7 milionu dolarů, 5,5 milionu ve Velké Británii, 4,4 milionu v Austrálii, 4,3 milionu v Mexiku a stejnou částku také v Rusku.

V Americe tržby Sebevražedného oddílu oproti předešlému víkendu klesly o bolestivých 67 procent. O víkendu snímek ze severoamerických biografů přinesl 43,8 milionu dolarů.

Na druhém místě tabulky návštěvnosti světových kin skončil snímek společností Illumination Entertainment a Universal nazvaný Tajný život mazlíčků. V 48 zemích utržil 40 milionů dolarů. Animovaný film vyprávějící o tom, co domácí zvířata dělají v nepřítomnosti svých majitelů, již celosvětově utržil 592,6 milionu dolarů. Produkce snímku přitom stála jen 75 milionů.

Tento víkend Tajný život mazlíčků vstoupil do japonských kin, kde se vyšvihl na první příčku tabulky návštěvnosti s tržbami 10 milionů dolarů. Druhý víkend se film promítá v Číně, odkud zatím dohromady přinesl 49,1 milionu.

Celosvětově třetím komerčně nejúspěšnějším snímkem tohoto víkendu bylo čínsko-hongkongské krimi Line Walker s tržbami 26 milionů dolarů.

Film Jason Bourne od společnosti Universal v 60 zemích utržil 18,6 milionu, celosvětově má na kontě 246,2 milionu.

Další čínský snímek nazvaný Love 020 je na pátém místě tabulky návštěvnosti světových kin s tržbami 17,5 milionu za uplynulý víkend.