Mediální demokracie, v níž už nějaký čas žijeme, ale nějak se s tím neumíme smířit, se mění podle toho, jaké technologie ovládají hlavní kanály veřejné komunikace. Nejsilnějším uzlem, na který se momentálně věší politici celého světa, jsou chytré mobilní telefony. Ty konečně umožnily prakticky trvalou dosažitelnost voliče, přičemž se mu do smartového přístroje dá nasypat jakýkoli obsah: od volebního programu ve formě animované aplikace po veselé fotografie z natáčení.

Když se tedy ČSSD dle rady protřelých marketérů (poněkud neskromně přesvědčených o tom, že vědí, jak funguje svět, a tudíž ho mohou ovládat a řídit) snaží v kampani pro krajské volby nasadit selfíčkové trumfy, je to naprosto logický postup.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se