Předloni v létě byl Marek Šnaid s manželkou a dvěma dětmi na dovolené v Tunisku. Místo pobytu si vybral v katalogu CK Fischer. Ke koupi zájezdu ho přesvědčilo především to, že nabízela prostornější "rodinný" pokoj.

Jenže na místě zjistil, že dostal pouze "standardní" pokoj se dvěma přistýlkami. "Když jsem žádal pokoj, který jsem měl podle smlouvy dostat, chtěl ode mě hotel příplatek 50 eur denně," popisuje Šnaid počátek sporu s cestovní kanceláří.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.