Návštěvníci restaurace se mohou brzy dostat do situace, kdy číšníka spropitným spíše naštvou, než že mu dají najevo svou spokojenost. Zejména bude-li tak malé, že se kvůli němu nevyplatí ani tisknout novou účtenku a tu opět donést ke stolu k hostovi.

Uvedená situace může nastat s připravovaným zavedením elektronické evidence tržeb (EET) a s ní spojenou povinností po každé hotovostní transakci vytisknout účtenku a odeslat ji v elektronické podobě na ministerstvo financí. Spropitné je také hotovostní transakcí a EET se vztahuje i na tuto odměnu personálu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.