Za posledních šest let oděvní dům Blažek zjednodušil nabídku a zaměřil se na kategorii "dosažitelného luxusu". Chce lépe vyhovět poptávce po elegantním, pohodlném a méně formálním oblečení. "V minulosti jsme se často snažili obsloužit větší spektrum mužů. Naše kolekce bývaly značně roztříštěné a prodejny často přeplněné zbožím. Moje vize je specializovat se na vysokou úroveň, na každou sezonu mít jednu propracovanou kolekci a netříštit síly různými podprojekty," říká zakladatel a majitel značky Ladislav Blažek. Plánuje oslovit i zahraniční zákazníky. Před nadnárodní značkou ale dává přednost svobodě, kvůli níž začal podnikat.

HN: Kdo je dnes cílový zákazník Vaší oděvní značky? Na koho cílíte?

Je to vysokoškolsky vzdělaný aktivní  muž, s nadprůměrným příjmem, ve věkové kategorii třicet let a více. Chytrý telefon je například přirozenou součástí jeho životního stylu. Dříve jsme se snažili cílit i na studenty, třeba přípravou ekonomicky dostupných kolekcí do tanečních, které jsem uváděli do prodeje v srpnu, ale od toho jsme ustoupili. Moje vize je specializovat se na vysokou úroveň pánské mody, na každou sezonu mít jednu vysoce propracovanou  kolekci  a netříštit síly různými podprojekty.  Souvisí to do jisté míry i se situací na trhu. Pro toho, kdo potřebuje jednorázově formální oblečení, nemá smysl, aby investoval například do exkluzivního  vlněného obleku. A nabídka značek jako je Zara, C&A či Marks and Spencer je v tomto segmentu veliká a tedy z naší strany nedává smysl s těmito firmami soutěžit.

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru