Největšímu hráči na trhu tuzemského rozvozu jídla, společnosti DámeJídlo, roste letos meziročně počet objednávek až o 80 procent. Nové příležitosti vidí firma s ročním obratem půl miliardy korun hlavně mezi zákazníky z řad menších firem a kanceláří. V rozhovoru pro HN to říká výkonný ředitel Jan Matějů.

Podle Matějů je nutné, aby webová objednávková služba vyšla více vstříc potřebám firem, které třeba nemají jídelnu. Pomoci mají například dohody se správci kancelářských center a speciální nabídky pro tuto skupinu zákazníků. "Víme, že hodně našich klientů je právě tam a my jim musíme zlepšit zákaznickou zkušenost," říká Matějů. Cílem je usnadnit skupinové objednávání obědů, dodávky pro pracovní snídaně či jiná jednání. Firma také chystá vylepšenou objednávkovou aplikaci pro mobily, jež by mohla být spuštěna už v září, a nový marketing.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se