V roce 2011 chtěli po dvou neúspěšných letech svou firmu, která začínala v paneláku, rozpustit. Teď mají ale zakladatelé start-upu Cleerio, jenž vyvíjí mapové informační systémy, již 1400 zákazníků a troufají si i na expanzi do Spojených států. Tam jim má dopomoci investice skupiny KKCG Karla Komárka, který ve společnosti od letoška drží pětinový podíl.

"Všechno se zlomilo, když jsme před pěti lety přišli s mapovým systémem, který jsme obcím nabídli zadarmo," popisuje začátky úspěchu firmy její zakladatel Ladislav Čapek. "Získali jsme tak reference a další zakázky už se jen hrnuly," uvádí šéf start-upu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se