Pro ministra dopravy Dana Ťoka (za ANO) přichází jeden z nejtěžších dnů v jeho úřadu. V pondělí jde ministr, který do funkce nastoupil před 20 měsíci a stále nedokázal vyřešit, kdo bude vybírat na dálnicích a rychlostních silnicích mýtné od nákladních automobilů, do vlády s návrhem podepsat další smlouvu s firmou Kapsch. Kontrakt se společností, která mýtné vybírá od roku 2007, na konci roku vyprší. Česku tak hrozí, že přijde zhruba o 10 miliard korun ročně.

Návrat k dálničním známkám nepřichází v úvahu. Byl by příliš komplikovaný, nákladný a snížil by množství vybíraných peněz.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.