Mezi základní otázky života a vesmíru se po brexitu nečekaně zařadila i obava o budoucnost jedné čokoládové dobroty. Britské bulvární deníky a sociální sítě se strachovaly o dostupnost populárních hvězdiček Milky Way, které se od ostatních sladkostí liší jedním drobným nápisem na sáčku. Ten říká, že "produkt není určen k prodeji mimo státy Evropské unie". Vypukla kvůli tomu menší panika a noviny měly o téma postaráno. Společnost Mars, která čokoládu vyrábí, musela zákazníky uklidňovat, že ani po odchodu Británie z EU o svůj oblíbený pamlsek nepřijdou.

Epizodní historka tvoří jenom malý střípek z mediálního třeštění kolem osudového referenda. Obavy o vzájemný obchod s kontinentální Evropou nebo o sílu libry neměly zdaleka takový dopad jako jednoduché emotivní vzkazy. Ostatně, zastánci odchodu z unie postavili svou kampaň především na prvoplánových pocitech a zdá se, že se jim podařilo přehlušit jakékoliv střídmé argumenty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se