Na nových lahvích Staropramenu se blyští zmenšenina Prahy. Dvojka na českém pivním trhu dnes vyváží pivo do více než 30 zemí světa a v zahraničí roste rychleji než doma. Podle nového ředitele Pivovarů Staropramen Petra Kovaříka patří Staropramen k tradiční tuzemské pivní kultuře.

"Jsme autentický český pivovar, který vznikl na Smíchově a pro Čechy," zdůrazňuje vystudovaný sládek, který ještě nedávno řídil v Maďarsku sesterské pivovary Borsodi Sorgyar. Že se dnes piva této značky prodá za hranicemi více než u nás? To je podle Kovaříka shoda okolností.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • České pivo podle Petra Kovaříka v zahraničí vnímají tak, jako Češi francouzské víno.
  • I díky tomu se Staropramenu v cizině prodá více než doma.
  • "Naše pivní kultura je o tradici, o českém ležáku. A ten je na světě unikátní a nejlepší," říká Kovařík.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.