Umělá inteligence se naučila hrát nejnáročnější strategickou hru na světě, projevila první známky intuice a kreativity, ale pořád má problém poznat na obrázcích psy. Letošní rok přináší zatím nejvýraznější nástup umělé inteligence z laboratoří do reálného světa díky rozvoji samořiditelných vozů, o které se zajímá vedle Googlu také IBM, i prvků automatického řízení ve vozech Tesla. Mnohem více lidí však umělou inteligenci využívá každodenně bez toho, že by o tom věděli.

Umělá inteligence už třetí rok zásadně ovlivňuje to, jak stovky milionů lidí využívají internet a mobilní telefony. Právě před třemi roky totiž Google do svého vyhledávače začlenil prvky umělé inteligence, která pomáhá třídit výsledky. Hodnocení zpracované umělou inteligencí, takzvaný RankBrain, je aktuálně druhý nejdůležitější prvek, který ovlivňuje řazení výsledků ve vyhledávači.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru