Pokaždé, když se švýcarská společnost Nestlé snaží na trh dostat novou sladkost nebo kávu, nechá její chuť otestovat lidmi v zemích, kde ji hodlá prodávat. Ti zkouší naslepo několik vzorků od největší potravinářské firmy světa i jejích konkurentů. Aby se výrobek mohl prodávat, musí zvítězit u více než poloviny lidí, tvrdí generální ředitel pro Česko a Slovensko Torben Emborg.

V tuzemsku Nestlé prodává například čokoládu Orion, Studentskou pečeť, tyčinku Kofila nebo tradiční české Hašlerky. Obrat podniku v Česku přesáhl 11 mi­liard korun. Zisk si tuzemské Nestlé drží dlouhodobě okolo 300 milionů korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.