Světoznámý šperkařský řetězec Folli Follie přestává nabízet sezonní kolekce, vytváří nový koncept obchodů, marketing dělá výhradně on-line a místo módních magazínů sází na blogery. Za proměnou tradičního byznysu v digitální maloobchod budoucnosti stojí šéf řecké společnosti a vizionář George Koutsolioutsos. 

Ten vybudoval z malé rodinné firmy s jedním zlatnictvím v Aténách globální impérium, které má pobočky ve více než 30 zemích. Podařilo se mu to nejen díky unikátnímu designu produktů v různých cenových relacích, ale i díky důrazu na zákaznický zážitek od vzhledu obchodů až po balení výrobků.

Firma příští rok plánuje svůj byznys rozšířit i do Česka a otevřít obchod v Praze. Už dnes si mohou tuzemští zákazníci koupit šperky řecké značky v řadě českých klenotnictví, vlastní prodejna Folli Follie tu však chybí. "Mít obchod v Praze je zajímavé i proto, že jde o turistické město. Můžeme tak šířit povědomí o naší značce nejen v Česku, ale i dál do světa," říká Koutsolioutsos. Ostatně turismus pohání jeho byznys i v rodném Řecku.

"V posledních letech tam jezdí na dovolenou rekordní množství lidí. Navíc se mění i složení turistů. Dříve byli mezi návštěvníky běžní evropští cestovatelé, nyní k nám přijíždí bohatší sorta turistů z Asie, Ruska či Turecka, kteří na dovolené rádi nakupují," líčí Koutsolioutsos.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 50 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.