Nedávno jedno call centrum nabíralo nové lidi. Odpovědní manažeři v solidních oblecích několik dní pečlivě školili skupinu telefonistů, aby se vyznali v produktech banky. Až pak byla nová infolinka slavnostně spuštěna a začali na ni volat první klienti.

Ti se z e-mailů s hlavičkou své banky dozvěděli, že je třeba, aby se s infolinkou spojili třeba kvůli nejnovější nabídce na refinancování hypotéky. Zákazníci tedy ochotně volali. Po vytočení čísla se na druhé straně ozval hlas proškoleného operátora, který si nejprve ověřil číslo konta a přístupová hesla k internetovému bankovnictví. A když si pak náhodou nevěděl rady, přepojil volajícího na svou kolegyni sedící opodál. Všechno vypadalo profesionálně, nebyl důvod k obavám.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.