Společnost České Radiokomunikace šíří v tuzemsku signál televizního a rozhlasového vysílání.

Provozuje většinu vysílačů, které dominují české krajině − od Kleti v jižních Čechách po Cukrák a žižkovskou věž v Praze a Ještěd v Liberci.

Generální ředitel Martin Gebauer ale na někdejší monopolní postavení operátora už dávno nemůže spoléhat. Tradiční televizní byznys jeho zákazníků, jako jsou Prima nebo Nova, stále víc ovlivňuje internet a nový způsob, jakým lidé televizní obsah sledují. Klasickému vysílání konkuruje interaktivní přístup nových médií a přehrávačů programů na přání. Odvětví proto hledá cesty, jak televizní obsah sblížit s internetem a vydělat víc na reklamě či poplatcích.

Pro Radiokomunikace to znamená příležitost budovat datové služby a kapacity pro uskladnění a distribuci videoobsahu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se