Londýňané se letos v létě budou moci chodit opalovat a koupat do nákupního centra. Není to vtip. Jedno z nejstarších a nejúspěšnějích nákupních center Brent Cross otevře uprostřed svého areálu bazény s atrakcemi a naveze sem 250 tun písku. Zdánlivě bláznivá investice je dobře prokalkulovaná − přivede na půdu nákupního centra navíc až tisíce lidí, kteří sem primárně nemíří za nákupy.

Londýnská legenda Brent Cross je symbolem doby v tom, jak se mění nákupní centra a obchodní domy a jaký je jejich účel. "Zákazník již nechodí do center jen nakupovat. Chce víc. Chce zážitek. Zábavu. Přidanou hodnotu. A o to se dnes centra musí snažit. Nákupní centra potřebují najít originální koncepty, které zákazníky přilákají, které je donutí více nakupovat nebo prostě jen utrácet," vysvětluje Radomír Klofáč, majitel a zakladatel společnosti Moris Design, která radí obchodníkům.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se