Než se pustíte do čtení tohoto článku, podívejte se do své peněženky. Kolik v ní nosíte věrnostních kartiček? Tři, pět, osm? Zatímco tuzemští obchodníci doufali, že se pomocí věrnostních programů zabydlí v peněženkách zákazníků, v realitě je přehrabování kartičkami při placení celkem otravné. "Většina dosavadních věrnostních programů v Česku moc úspěšná nebyla. Lidé kartičky nenosí, a navíc se celá řada obchodníků vyčerpala přípravou programů a nezbyl jim čas na práci se zákazníkem. Věrnostní program ale musí být živý organismus," říká Miroslav Lukeš, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Česko, Slovensko a Rakousko.
Moderní technologie už ale dnes umožňují využívat výhody věrnostních programů pouze tím, že platíte kartou. Takovou platformu nabízí právě firma Miroslava Lukeše pod názvem MasterCard Priceless Specials. Kartová asociace poskytuje infrastrukturu systému a obchodníci či banky ho mohou provozovat pod vlastní značkou. Zákazník potřebuje k jeho využívání pouze platit kartou MasterCard. "Program běží rok, v Česku ho využívá kolem 90 obchodníků a asi milion zákazníků. Obchodníci oceňují, že získávají informace o nákupním chování zákazníků nejen v jejich prodejně," vysvětluje Lukeš.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru