Když se Tomáš Gawlowski po 10 letech práce v zahraničí vrátil letos v lednu do Česka, nejvíc ho překvapily změny v pražské dopravě. "Vjel jsem do tunelu a úplně přesně jsem nevěděl, kde mě to vyvede. Navigace tu cestu neznala, připadal jsem si zase jako v novém městě," říká osmačtyřicetiletý manažer, který je, co se týče pracovní kariéry, tak trochu výjimka. Celou ji totiž strávil v barvách jednoho zaměstnavatele, americké společnosti Coca-Cola. Respektive jednoho z jejích franšízantů, firmy Coca-Cola HBC, která vyrábí a distribuuje světoznámý nápoj pro 28 zemí včetně Česka.

Prošel marketingovými a obchodními pozicemi doma i v zahraničí, posledních pět let strávil jako generální ředitel ve Švýcarsku. Od letoška zastává stejnou funkci v České republice. "I když přicházely nabídky z jiných společností, nikdy jsem nenašel důvod Coca-Colu opustit. V rámci firmy jsem měl možnost neustále růst, nenarazil jsem na strop. Mám už k firmě srdeční vztah."

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.