Rychlodráha z centra Prahy na ruzyňské letiště se začne stavět až za tři roky, ale už teď by se o ní mělo začít častěji mluvit v médiích. Státní organizace Správa železniční dopravní cesty si v dubnu speciálně na propagaci tohoto projektu najala externí PR agenturu za 87 tisíc korun měsíčně.

Jde o novinku, která je součástí plánu ministra dopravy Dana Ťoka. Ministr svým podřízeným organizacím doporučil, aby klíčové železniční a dálniční stavby měly do budoucna vlastní plán komunikace s veřejností. Díky němu by se měli lidé dozvědět, kudy povedou plánované trasy, jak jejich stavba a provoz ovlivní okolní obce a čím ve výsledku pomohou.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.