Vyšší platy, rostoucí trh s nemovitostmi a chuť lidí investovat do zlepšení bydlení − vše hraje ve prospěch nábytkářských firem. Největší obchodní řetězce chtějí využít zájem klientů a chystají expanzi.

Například švédská společnost Ikea zkouší nastartovat e-shop. Lidé nyní mohou v pražské prodejně Zličín věci vybírat a platit on-line. "Do léta chceme mít tento systém ve všech obchodních domech," říká generální ředitel Ikey pro Česko, Slovensko a Maďarsko Marek Feltl.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.