Najít nové nebo udržet dosavadní zákazníky je vzhledem k silné konkurenci pro banky stále obtížnější. Podle výzkumu České bankovní asociace z roku 2014 sice změnila banku pouze tři procenta klientů, sedmnáct procent z nich ale začalo využívat služby dalšího bankovního domu. Nelze tedy vyloučit, že se časem rozhodnou pouze pro jediný z nich. Bankám navíc konkurují i některé nefinanční společnosti.
Pud sebezáchovy proto nutí bankovní domy věnovat velkou pozornost inovacím, jejichž cílem je poskytnout klientům co nejrychlejší, nejpohodlnější a zároveň nejlevnější přístup k produktům nebo službám, ale také k informacím, které od bank vyžadují.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru