Novým ředitelem výrobního závodu Jan Becher – Pernod Ricard se v květnu stal Tomáš Bryzgal. Ve funkci nahradil Vladimíra Darebníka, který závod vedl od roku 2007. Bryzgal v Becherovce na jiných pozicích pracuje od roku 2009. S nástupem do čela firmy zároveň převzal tajnou recepturu ikonického likéru, kterou nesmí do konce života prozradit. V tiskové zprávě o tom informovala manažerka interní komunikace Becherovky Markéta Ťoková.

"V nedávné minulosti se investovaly velké finanční prostředky do modernizace výrobního závodu. Nová továrna je v provozu jen šest let a moderní sklady teprve dva roky, takže firma má vynikající podmínky pro budoucí dynamický rozvoj. Osobně se plánuji zaměřit na optimalizaci jednotlivých procesů ve výrobním závodě a zajištění nejvyšší kvality našich produktů v čele s Becherovkou Original," uvedl Bryzgal.

Prioritou by podle něj měl být i rozvoj muzea Becherovky v centru Karlových Varů. "Je to tradiční karlovarská atrakce pro turisty. Z důvodu velkého zájmu nově umožňujeme také unikátní zážitkovou prohlídku továrny," dodal.

Bryzgal se poslední dva roky v Becherovce věnoval zejména řízení systému kontroly kvality a integrovaného systému řízení ISO, technickému rozvoji výrobního závodu a realizaci investičních projektů. Nástup do funkce pro něj znamená také doživotní mlčenlivost ohledně přísně střežené receptury na výrobu Becherovky Original.

V souvislosti s odchodem Vladimíra Darebníka přebírá pozici v představenstvu Jan Becher - Pernod Ricard obchodní ředitel Martin Pučalík, který ve společnosti pracuje již od roku 1998.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru