Se vzrůstajícím fenoménem analýzy velkých dat a softwaru pro strojové učení nastává věk personalizované reklamy. Marketingové firmy dokážou sledovat každý pohyb uživatele na internetu a často i mimo něj. Podle toho přizpůsobují prodejní nabídky jednotlivým lidem na míru a na základě jejich předešlého chování předvídají, co si nejspíš na síti v budoucnu koupí.

Personalizovaná reklama není jen doménou globálních technologických velikánů, jako jsou Google nebo Facebook. Nově představená česká firma Colpirio sice vznikla teprve před měsícem, třicítka jejích vývojářů přitom už přes rok vyvíjí software pro cílený prediktivní marketing.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se