Rychle rostoucí brněnský start-up Skypicker mění svůj název na Kiwi.com. Důvodem je hlavně rozšiřování služeb mimo leteckou dopravu. Nově zákazníkům k letenkám nabídne i dopravu mezi letišti nebo hotel.

Firma se za čtyři roky své existence vyvinula v globálního hráče ve vyhledávání letenek. Loni dosáhla obratu 2,2 miliardy korun a zaměstnance aktuálně nabírá po stovkách. Doménu Kiwi.com společnost koupila letos v březnu od Future Media Architects za více než 19 milionů korun. Pro klienty se po rebrandingu nic nemění a zarezervované letenky jsou nadále platné.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Brněnský vyhledávač letenek Skypicker mění své jméno na Kiwi.com.
  • Podle zakladatele Olivera Dlouhého chce rozšířit své služby i mimo leteckou dopravu.
  • Firma vznikla v roce 2012 a loni dosáhla obratu 2,2 miliardy korun. V současnosti zaměstnává na 560 lidí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru