Celkem 185 nových obchodních značek vstoupilo na středovýchodní evropský trh v uplynulých dvou letech. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky zveřejnila společnost CBRE. Nabídku na českém trhu pak v posledních dvou letech rozšířily tři desítky nových značek. Ve své zprávě "How Active is the CEE Retail Market" CBRE také uvedla, že počet vstupů dalších nových značek by v tomto roce mohl dosáhnout čísla 75.

Z průzkumu vyplývá i skutečnost, že při výběru destinace prvního otevřeného obchodu 82 procent expandujících značek preferuje "prime" lokality, 77 procent značek volí nákupní centra a 78 procent umisťuje svou první prodejnu v hlavním městě daného státu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se