Celkem 185 nových obchodních značek vstoupilo na středovýchodní evropský trh v uplynulých dvou letech. Vyplývá to z průzkumu, jehož výsledky zveřejnila společnost CBRE. Nabídku na českém trhu pak v posledních dvou letech rozšířily tři desítky nových značek. Ve své zprávě "How Active is the CEE Retail Market" CBRE také uvedla, že počet vstupů dalších nových značek by v tomto roce mohl dosáhnout čísla 75.
Z průzkumu vyplývá i skutečnost, že při výběru destinace prvního otevřeného obchodu 82 procent expandujících značek preferuje "prime" lokality, 77 procent značek volí nákupní centra a 78 procent umisťuje svou první prodejnu v hlavním městě daného státu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi