Automobilka Škoda udělala krok, na který se dlouho čekalo. Obdařila svůj sportovní model Octavia RS pohonem všech kol. Má to ale jeden háček. K dispozici je pouze v kombinaci s naftovým motorem a dvouspojkovým automatem. Zastánci benzinu zatím mají smůlu. Po týdenním testu se nicméně zdá, že nová varianta si své příznivce najde hravě. Poskytuje ideální kombinaci praktičnosti a vyžití ze sportovní jízdy.

Patříte-li mezi znalce značky, poznáte Škodu Octavia RS na silnici na první pohled. Auto má několik speciálních doplňků, díky nimž vystupuje z šedi ostatních. Ať už jde o sportovní nárazník, velké výfuky na zádi, nebo parádní kola velikosti 18 palců, pod nimiž prosvítají červené třmeny brzd. Že nejde jen o běžnou "oktávku", pak napovídá i sada znaků VRS. Verzi s pohonem všech kol však prozrazuje jen malý nápis na zádi.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.