Služba, která byla donedávna dostupná pouze ve Spojených státech amerických a Kanadě, je nyní k dispozici v dalších zemích v Asii a Tichomoří, na Středním východě, v Evropě, Africe a Latinské Americe. Premium Support pro počítače a tablety přichází s podporou inovativní technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje. Technologie SupportAssist dokonce technikům umožňuje pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.

 

Klíčové vlastnosti Premium Support:

  • Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
  • Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů.
  • Jeden zdroj s odbornými hardwaru i softwaru.
  • Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist
  • Komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.
  • Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

 

Dostupnost

Premium Support je v současné době k dispozici pro zařízení Dell Inspiron a Alienware v 109 zemích. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Nová podpora bude v průběhu tohoto roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.

Více o službě Premium Support naleznete na webových stránkách www.dell.com/cz/premiumsupport